Waarom sponsoring?

april 13, 2021

Sponsoring heeft voor veel ondernemers alleen een commerciële insteek en eerlijk is eerlijk, commercieel zijn vinden wij ook geen vies woord. Toch kan sponsoring meer in zich hebben en dat speelt bij Artifex zeker een rol als we kiezen iets te sponsoren.

Alle verenigingen en goede doelen kunnen geld gebruiken. Je kunt je geld altijd kwijt, dat is niet zo moeilijk. Wij vinden het leuker om te kijken waar we iets mee hebben, wat bij het bedrijf past etc. We sponsoren bijvoorbeeld volleybalvereniging VC Wik in Groot Ammers en dan specifiek de jongste jeugd. De jeugd heeft de toekomst, dat voelt goed. We zijn bij deze vereniging terecht gekomen, omdat onze voorman lid is van deze vereniging en we jaarlijks met een team deelnemen aan het beachvolleybal-toernooi. Daarbij ook gezegd dat we bij de bedrijven tot op heden altijd in de prijzen vallen. Dat maakt het alleen nog maar leuker.

Dat we de Hartstichting sponsoren heeft te maken met het besef dat gezondheid een enorm belangrijke rol in het leven speelt. Zeker nu met corona in ons midden. Nu zijn er hier ook vele partijen die gezondheid en een gezonde levensstijl een warm hart toedragen. Maar ja, ik geloof ook dat zaken op je pad komen als ze moeten komen. Toen we erover aan het nadenken waren, kwam de Hartstichting in beeld.

Speelt het al met al zo’n belangrijke rol dat iets onze naam draagt en een commercieel doel nastreeft? Nou nee, niet echt. Het is leuk en voor iets terug doen richting de maatschappij, is nog nooit iemand slechter geworden.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp